Actualitat
Milmanda 2012 del celler Bodegas Torres, vi de la DO Conca de Barberà , elegit Millor Vi 2015 de la seva categoria pels periodistes i escriptors del vi
Milmanda 2012, una icona de Cellers Torres a la DO Conca de Barberà , ha estat distingit com a Millor Vi de 2015, en la categoria de 'Vins blancs amb fusta' a la VII Edició dels Premis als Millors Vins i Espirituosos d'Espanya que atorga l'Associació Espanyola de Periodistes i Escriptors del Vi (AEPEV)
De les 786 marques proposades en la primera fase del concurs, els membres de l'associació han triat per votació a doble volta un total de 34 vins i espirituosos, dels quals 22 corresponen a categories de vins tranquils.
Milmanda 2012 encapçala la categoria de vins blancs amb criança. Neix a la finca de Milmanda, que deu el seu nom al castell del segle IX que durant segles va estar vinculat al Monestir de Poblet. La famÃlia Torres va adquirir la propietat en 1979 i va plantar 15 hectà rees de la varietat chardonnay. Grà cies als sòls argilosos i profunds de la finca i al clima meridional, de temperatures fresques i fortes oscil·lacions tèrmiques, el raïm arriba aquà el seu desenvolupament òptim i mà xima expressió.
Milmanda és un vi de gran complexitat i elegà ncia, a l'estil dels grans blancs de Borgonya, fermentat i envellit en bóta de roure francès durant 12 mesos. A més del reconeixement de la AEPEV com a Millor Vi Blanc Criança 2015, l'anyada 2012 ha estat premiada amb la medalla d'or en els certà mens internacionals Chardonnay du Monde i Global Mà ster de The Drinks Business, i ha aconseguit molt bones puntuacions a les guies de vins 2016, concretament en l'Anuari de Vins d'El PaÃs (96 punts), la Guia Gourments (95 punts) i la Guia Proensa (94 punts).